advertentie
advertentie
advertentie

Ongelukje

Lekker smikkelen

04.07.2012 . 07.26

Kleuter stoned door oma's koekjes

Een driejarig jongetje uit Californië is voor het eerst in z'n leven stoned geweest. Oorzaak: de wietkoekjes van zijn oma.

Kleuter stoned door oma's koekjes
Gevaarlijke koekjes

Het knulletje lag al 15 uur te slapen en toen zijn ouders hem niet wakker kregen, brachten ze hem naar het ziekenhuis. Daar bleek dat het jochie onder invloed was van marihuana. Hij was tijdens een bezoekje aan zijn oma naar de koelkast gedrenteld zonder dat iemand het doorhad. Daarin stond een bord met koekjes. Hij at er stiekem een paar en viel even later in een diepe slaap. In het ziekenhuis bleek vervolgens dat het mannetje stoned was, schrijft The Press-Enterprise.

Oma is kankerpatiënte en heeft een vergunning voor medische wiet omdat ze last heeft van chronische pijn en slapeloosheid. Nadat haar kleinzoon in het ziekenhuis terecht was gekomen, legde ze aan de politie uit dat ze de wiet verwerkt in koekjes. Of de familie vervolgd wordt, is nog niet bekend. De politie onderzoekt eerst hoeveel wiet de kleuter precies binnen heeft gekregen.

Deel deze pagina

Reageren

advertentie
advertentie
advertentie

Hot or not?

advertentie
advertentie