advertentie
advertentie
advertentie

Sigaret

Verwarming

16.10.2012 . 11.01

Kleinzoon redt brandende oma

Een twaalfjarige jongen heeft vrijdag zijn oma gered uit een brandend huis. Seth Cutright uit het Amerikaanse Vernonia was samen met zijn oma als enige thuis toen een verwarmingselement ontplofte.

“Mijn oma stond in brand, niet helemaal, maar een beetje”, vertelt Seth maandag bij Bakersfield Now. “Ik droeg haar naar buiten en zette haar neer. Bij de buren heb ik een ambulance gebeld.”


De brand ontstond toen oma Rose een sigaret opstak. De verwarming lekte gas en de boel ontplofte. Seth en zijn oma waren de enige mensen in het huis op dat moment. Ze liepen allebei lichte brandwonden op en herstellen in een ziekenhuis in Portland.

Een van de buren filmde de brand:



Vader Roger van de jongen is blij met het optreden van zijn zoon. “Ik hou van je. Ik ben trots op je. Jij bent mijn held”, zei hij volgens de krant tegen Seth.

De brandweer had het vuur pas na drie uur blussen onder controle. Ze wisten een paar katten en kippen te redden. Het Rode Kruis helpt de familie Cutright met de schade.

Deel deze pagina

Reageren

advertentie

What the freak?!#30

advertentie
advertentie

Hot or not?

advertentie
advertentie