advertentie
advertentie
advertentie

Brekend

Merk

07.08.2012 . 18.54

Badr Hari gaat zeep verkopen

Badr Hari: kickbokskoning, agressieveling en… zeepverkoper. Het kan zo maar eens de harde realiteit worden. Samen met zijn woordvoerder en adviseur Yves Gijrath heeft hij de naam Badr Hari als merk gedeponeerd bij het Europese Merkenregister.

Badr Hari gaat zeep verkopen

Uit onderzoek van merkenbureau Chiever blijkt dat Badr Hari en Gijrath kennelijk uitgebreide mogelijkheden voor het merk zien. De bescherming is aangevraagd voor een groot aantal producten en diensten: van zeepjes, cosmetica en haarlotion tot horloges, kleding, computer games en entertainment. De aanvraag is gedaan op 8 maart 2012, ruim voordat de kickbokser negatief in het nieuws kwam.

Maar volgens Chiever heeft Badr Hari de laatste weken veel van zijn ‘merkpotentie’ verloren. “Het is zeer de vraag of er nu nog ondernemers zijn die hun producten willen verbinden aan de in opspraak geraakte bokser. Vermoedelijk bestaat er sinds het ArenA-incident nog maar weinig belangstelling voor Badr Hari lotion”, aldus Chiever.

Wat zal Badr’s volgende zet zijn als ‘ie – ooit – de cel verlaat? Het gezicht worden van een tandartsenpraktijk? Wij zitten op het puntje van onze stoel.

Deel deze pagina

Reageren

advertentie
advertentie

Hot or not?

advertentie
advertentie
advertentie
advertentie
advertentie